"απαγορευμένοι χυμοί" © γ.κ 29/7/12

Παίζουν οι λέξεις με τις εικόνες ενα παιχνίδι Ολυμπιακών διαστάσεων. Ενα στολίδι της οικουμένης ο λόγος σου, - συμβόλαιο που λέγαν και οι παλαιότεροι. Το στόμα μου έχει στεγνώσει διψάει για νερό και τους χυμούς σου. Εμένα δεν με ορίζει το...  "όργανο" , το καράβι το πάω όπου μου κάνει κέφι ... και σε ξέρα να πέσει θα ξέρω ότι εγώ τόριξα. Φτάνει νάνε καλά τα μέσα μου για σένα , ο ύπνος μου νάνε χαλαρός και όχι συνεφιασμένος. Και άλλες στιγμές θα σπάσω και κούπες και θα κυλήσω το πεπρωμένο μου στις λάσπες και στα χαρακώματα της αυτοκρατορίας των αισθήσεων, και κάποιες φθινοπωρινές νύχτες χωρίς φεγγάρι θα εξαφανιστώ στα συγγράμματα των σοφών των πέντε ηπείρων και θα ρουφήξω τη γνώση τους... Εκανα πολλά και θα κάνω και άλλα τόσα και θα πιώ τους απαγορευμένους χυμούς σου , χωρίς γιατί και έτσι, επειδή και διότι.Μ'αρέσουν τα μάτια σου, το πνεύμα σου, το παιχνίδι σου... το παρελθόν σου και οι στιγμές. Μ'αρέσει και η σκέψη σου που με σκέφτεται, τα λεπτά μακριά χέρια σου που όταν γελάς και σκεπάζεις  με σκέρτσο το πρόσωπό σου, μελωδίες δημιουργούνται  και σενάρια πλάθωνται φαντασμαγορικά. Μιά περιπλάνηση της ψυχής μας και μιά εξερεύνηση της ζωής μας είναι αυτές οι μέρες οι ζεστές απ' τον ήλιο τον μέγα και την θάλασσα την γαλάζια της ελπίδας ταξίδι - και ένα καράβι που χάνεται στον ορίζοντα... και μιά μουσική θλιβερή και συνάμα ανάλαφρη και ερωτική σαν τις στιγμές και σαν τις ανάσες σου να εκπέμπουν ένα σήμα δυσκολονόητο σε ρυθμούς που δεν έχουν στην Γη ακόμα χορέψει, εγώ , αυτοί και οι άλλοι οι καθημερινοί ήρωες της ζοφερής μας πραγματικότητας.
Κάποιες φορές κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη και γελάω , περπατάω στον δρόμο κάτι σκέφτομαι μέσα μου και γελάω ξανά . Μ'αρέσει να γελάω συχνά και να συνθέτω την σκέψη μου σε ένα μπουκέτο από γαρδένιες που μοσχομυρίζουν το άρωμα της ψυχής σου. Και το δικό μου το άρωμα θα νιώσεις ψυχή μου , και τους δικούς μου χυμούς τους απαγορευμένους κατά τους άσπλαχνους Θεούς και ανθρώπους θα λάβεις!
Δεν υπάρχει γιατί, διότι και επειδή......


© γ.κ. 1 και 13 βραδυ πριν ξημερωσει ακομα η 29 /7/12