Φως.

.....Σήμερα η μέρα μου ξεκίνησε με τα μάτια σου στα δικά μου στα τουρκουάζ χρώματα του Αιγαίου.Με έκαψε ο πρωινός ήλιος και οι σταγόνες από τον ιδρώτα σου ένα δροσερό ποταμάκι στο γυμνό μου κορμί... Μία και μοναδική αγάπη είναι όλα τα πράγματα γύρω μου , όλα τα γεγονότα γυρίζουν γύρω από εσένα μιας και είσαι το κέντρο της γης, αυτή η καλοκαιρινή αγάπη που όλοι ονειρεύονται κάποια στιγμή να ζήσουν... τα γαλάζια νερά πλημμύρισαν τις αισθήσεις μου και τα χέρια σου ένωσαν ουρανό και γη. Η μέρα σήμερα ένας απέραντος τόπος χαράς και μιά σταγόνα ελπίδας στον ωκεανό μας. Είσαι και η περιπέτεια με την απόλυτη δράση της κάθε στιγμής να χαράζει τα βυθισμένα μου όνειρα σε ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή. Ας ρίξει ο Θεός την βροχή του να γαληνέψει η σάρκα από ηδονές και ας κοιτάξουμε μαζί το ουράνιο τόξο της απολύτρωσης. Όλα είναι το φως που αυτό το πρωί συγκλόνισε τα μέσα μου και έστησε τρικούβερτο γλέντι στην σκέψη μου. Όλα εσύ και το φως.

© 10,32 το πρωί τις 10/8/12 "φως"