"αποκαθήλωση"

"αποκαθήλωση"

...ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΞΑΝΑ
ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΟ
ΑΚΑΤΑΛΑΒΊΣΤΙΚΟ.
Η ΜΕΡΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.
ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ,
ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΦΟΡΑ
ΔΕΝ ΣΦΡΑΓΊΖΕΙ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ.
ΕΧΟΥΝ ΠΝΙΓΕΊ ΟΛΟΙ
ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΊ...
ΜΟΝΟ ΜΆΤΙΑ ΚΟΙΤΟΥΝ ΜΆΤΙΑ
ΜΙΆ ΜΑΤΙΆ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΆ ...
ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΙΩΠΗ ΚΑΙ Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ.
ΘΑ ΦΥΓΕΙ Η ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΑΠΌΡΡΙΨΗ.
ΕΞΌΡΥΞΗ ΠΛΟΥΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΑΝΤΑ
ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ...
ΣΤΑ ΜΠΑΡ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΟΡΝΕΊΑ....
ΑΠΈΡΡΙΨΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ
ΔΙΆΡΡΗΞΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ.
ΕΚΑΝΑ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ
ΕΡΓΟ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ
ΜΕ ΗΧΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΑ
ΚΑΙ ΕΡΩΤΑ ΑΠΡΟΣΆΡΜΟΣΤΟ
ΕΠΈΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΤΟΛΙΣΘΉΣΕΙΣ.
ΟΛΟΙ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΓΩ ΑΚΟΥΩ ΕΜΕΝΑ
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΛΛΆΖΩ ΤΑ ΚΥΤΤΑΡΑ
ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΩ ΣΕΛΙΔΕΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΛΠΙΔΕΣ
ΑΝΤΙΚΑΤΡΟΠΤΙΣΜΌΣ ΚΑΙ ΟΛΕΘΡΟΣ..
ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ ΕΞ' ΑΙΜΑΤΟΣ...
... ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΞΑΝΑ
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑ.
ΚΡΎΒΕΙ ΤΈΡΑΤΑ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ...
ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΑ ΟΛΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΥΦΤΟ ΑΙΩΝΙΑ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΘΗΡΙΑ.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
ΕΙΝΑΙ ΜΙΆ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΣΎΓΧΥΣΗ ,
ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΙΩΠΗ ΜΕΤΑΞΥ ΟΛΩΝ ...
ΜΕ ΜΊΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ...
Η ΤΙΒΙ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΝΑ ΖΕΙ ....

© γ.κ. 1 και 12 μεσημερι στις 7/8/12 καλή μας όρεξη...