"Δαίμονες και δαιμονισμένοι"



Ένα μεσημέρι σαν και το σημερινό όπου ο δράκος της απλοποιημένης ζωής μου πέταξε μακριά στο σύμπαν σε ανακάλυψα δαιμονισμένη θεά μου.Τα τόσο καυτά χνώτα σου σμπαραλιάζουν τα νεκρά μου κύτταρα και τα χτυπούν με λύσσα στα βράχια της ηδονής και της οδύνης! Ο ερχομός σου είναι ένα εξωπραγματικό πλάσμα πολύπλοκης δημιουργίας και απέραντων διακλαδώσεων, οριοθετώντας τα στάδια μιας πρωτόγονης δημιουργίας. Η αποδοχή μου εκθέτει τους γαλαξίες, δαιμονίζοντας τις πέντε αισθήσεις μου, προσθέτοντας ακόμα τέσσερις για να με ολοκληρώσει σαν οντότητα εξοστρακίζοντας με παράλληλα στους βυθούς του διαστήματος. Από την άλλη πλευρά η άρνηση μου κατασπαράζει τα όντα αυτής της επικράτειας μεταμορφώνοντας με σε δαιμονισμένο έκπτωτο βασιλέα χωρίς βασίλειο και υπηκόους ... και προσφέροντας μια ηχητική πανδαισία άγνωστων συναισθημάτων που κανείς δεν γνωρίζει την προέλευση τους αλλά αποδέχεται με δέος!... Όλοι οι λαοί παραδόθηκαν στο τέρας της αποχαύνωσης και ροκανίζουν τον υπόλοιπο χρόνο τους αργά, βασανιστικά και ολέθρια ... δεν υπάρχει γυρισμός. Δεν ορίζεται πλέον ο χρόνος, καθορίζεται μόνο ο σκοπός και ο τόπος της επανάστασης των ψυχών και η λύτρωση των δαιμόνων μας ! Πύρινες φλόγες, καυτές ανάσες του ήλιου και του δικού σου κόσμου συνταράσσουν τα θεμέλια του πλανήτη Γη και ένα πολύ απαλό αεράκι δροσίζει την σάρκα μου την αρωματισμένη με χιλιάδες αρώματα και θυσίες χρόνων και προσφορών!... Όλα είναι κάτω από τον έλεγχο δαιμόνων και δαιμονισμένων καταστάσεων και οι δρόμοι ακολουθούν τα προδιαγραφέντα σχέδια των Θεών !. Σε αυτό το μεσημέρι της απόλυτης σιωπής σε αντίκρισα ζωντανά και σε έκανα αέρινο πλάσμα σύμβολο πόθου και προσμονή λύτρωσης. Αυτό το παραμύθι έχει και δράκο και έρωτα και περιπέτεια .... είναι ένα κλασσικό εικονογραφημένο... σε αραχνιασμένο ράφι, ξεχασμένο στον χρόνο.... είναι η ίδια μας η ζωή και εξελίσσεται σε πολλά τεύχη ακόμα .!...

© 2012 γ.κ.