Το πάρτι...


Στα δέκα μέτρα από μένα γίνεται ένα υπέροχο πάρτι, φωνές γλυκές ξέφρενες στιγμές, μουσικές πανδαισίες ... όλα υπάρχουν και δονούν την πικρή ατμόσφαιρα της πόλης μου. Ζω μαζί τους , αισθάνομαι παιδί, ξαναθυμάμαι τα δικά μου σκληρά πάρτι μέχρι πρωίας... Σκέφτομαι πότε θα τα κάνω πάλι , έστω ένα τελευταίο , φαντασμαγορικό , να σειστούν τα θεμέλια της μίζερης ζωής μας , να ερωτευθούμε ξανά, να πιούμε όλο τον Βόσπορο, να κυλιστούμε στα πεζοδρόμια αγκαλιά να φιληθούμε μέχρι αίματος... Να ακούσουμε μουσικές που ποτέ δεν καταλάβαμε τα λόγια , απλά αφήσαμε τον εαυτό μας να χαθεί για χρόνια στις μελωδίες και τις ηλεκτρικές χορδές της σύνθεσης και της αποσύνθεσης... Να δημιουργήσουμε ξανά τον κόσμο μας, να τον ζήσουμε μέχρι την τελευταία σταγόνα του μπουκαλιού .... Να βρεθώ μόνος μαζί σου μιά στιγμή να αγγίξω τα χείλη σου τρυφερά να τα νιώσω μέσα μου και να μυρίσω τους χυμούς της αιώνιας ευτυχίας μου.
Κυλά ο χρόνος και το πάρτι εδώ δίπλα δεν λέει να σταματήσει. Μιά γλυκιά δροσερή νύχτα του Σεπτέμβρη αισθάνομαι την μορφή σου κοντά μου και την πνοή σου δίπλα μου.... με μουσικές που ξέρουμε και οι δύο και με αρώματα μεθυστικά και ευλογημένα! Θα το κάνω ξανά εκείνο το πάρτι όταν η βροχή θα πέφτει απαλά στα πλακάκια της αυλής σου και τα κίτρινα φύλλα από τα δένδρα θα σκορπίζονται στην γη.Και τα ψηλά δένδρα γύρω μας θα μας κάνουν συντροφιά ονειρική,μαγευτική μεταφυσικά δοσμένη και φανταστικά αγαπημένη, εκστατική... Take my breath away θα ακούμε και το ερωτικό μας παραμύθι δεν θα έχει τέλος.... Τότε θα είναι μόνο η αρχή και το πάρτι θα κρατήσει για πάντα .... και θα ξαναγεννηθούμε ....

© 2012 γ.κ. "το πάρτι"  by faust 2012